Portál zaměstnance

ULEHČETE VÝRAZNĚ PRÁCI VAŠEMU HR ODDĚLENÍ

Mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem putuje řada dokumentů, které doposud jsou převážně v papírové podobě. To s sebou nese náklady na vlastní papírový nosič, náklady na tisk, náklady na distribuci dokumentů a v neposlední míře s tím souvisí i vysoké nároky na přírodní zdroje.

 
aktivních uživatelů Portálu zaměstnance
> 0
Reagujeme na aktuální požadavky a legislativní nařízení při správě dokumentace mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem.

ZÁKLADNÍ INFORMACE

O co se jedná?

Jde o nástroj pro novou formu popsané komunikace, která nabízí flexibilitu, snadnou obsluhu, a především ve všech směrech úspornou formu komunikace

Naše aplikace zajišťuje distribuci výplatnic, či dalších interních dokumentů každému zaměstnanci v elektronické podobě.

Jde o nástroj, který:

ZAMĚSTNAVATELŮM

  • Výrazně ulehčí práci pracovníkům oddělení HR
  • zajistí distribuci výplatnic, či dalších interních dokumentů každému zaměstnanci v elektronické podobě
  • pouze jedním kliknutím zajistí přenos souborů všech výplatnic do aplikace, která zprocesuje automatické rozdělení na výplatnice pro jednotlivého zaměstnance, stejný postup je i při distribuci libovolných interních dokumentů adresně na každého zaměstnance
  • umožní řízený přístup zaměstnanců do své schránky
  • šetří náklady na tisk a distribuci výplatnic, či jiných dokumentů

ZAMĚSTNANCŮM

  • pomocí hesla a ověřovacího kódu zajistí jednoduchý přístup k elektronické podobě výplatnic
  • nastavit si automatické přeposílání výplatnice na soukromý mail
  • archivovat si výplatnice v elektronické podobě
  • neustálý přehled o aktuálních dokumentech vydaných zaměstnavatelem

TECHNICKÉ PARAMETRY

  • webová aplikace založená na platformě ASP.NET
  • šifrované připojení s několikanásobným zabezpečením
  • systém využívá responzivní vzhled (mobily, notebooky …)
  • softwarové nároky na straně klienta splňuje běžný počítač nebo chytrý mobilní telefon
  • bez instalace na straně organizace
  • jednoduché a intuitivní ovládání s přehledným vzhledem

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY:

Je to složité?
Vůbec. K distribuci výplatnic a dokumentů Vám každý měsíc stačí pouze několik kliknutí a vše se poté automaticky rozdělí a zpřístupní Vašim zaměstnancům. Zbavíte se tak snadno tisku výplatnic a libovolných interních dokumentů, čímž ušetříte spoustu času.

A jak je to se správou emailové adresy?
Nenáročné. Pracovník HR nahraje do naší aplikace soubor, který chce rozeslat zaměstnancům a hotovo. Pro něj je to skutečně vše, co musí udělat. Žádná správa emailů není potřeba. Zaměstnanec při první návštěvě dostane přístup do Portálu zaměstnance a pak už záleží na jeho volbě, zda vůbec a kam bude chtít výplatnici přeposílat.

Máme zaměstnance, kteří nejsou moc zdatní při práci s počítačem, zvládnou to?
Ano, aplikaci jsme vytvořili tak, aby to zvládl skutečně každý. Žádné zbytečné záložky, okýnka, vše je přehledné a jednoduché.

Co když budeme potřebovat v aplikaci něco přizpůsobit?
To není žádný problém, jelikož je aplikace naším dílem, tak jsme ji ochotni v případě zájmu nakonfigurovat přímo pro potřeby Vaši společnost.

Chcete vidět, jak jednoduché to skutečně je?

 

 

 

 

Mám zájem o toto řešení



    Napište nám

    Kontaktní formulář pro Vaše dotazy, pochvaly, návrhy a stížnosti.
    cs_CZCzech