Portál zaměstnance
ULEHČETE VÝRAZNĚ PRÁCI VAŠEMU HR ODDĚLENÍ
Mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem putuje řada dokumentů, které doposud jsou převážně v papírové podobě. To s sebou nese náklady na vlastní papírový nosič, náklady na tisk, náklady na distribuci dokumentů a v neposlední míře s tím souvisí i vysoké nároky na přírodní zdroje.
aktivních uživatelů Portálu zaměstnance
ZÁKLADNÍ INFORMACE
O co se jedná?
Jde o nástroj pro novou formu popsané komunikace, která nabízí flexibilitu, snadnou obsluhu, a především ve všech směrech úspornou formu komunikace
Naše aplikace zajišťuje distribuci výplatnic, či dalších interních dokumentů každému zaměstnanci v elektronické podobě.
Jde o nástroj, který:
ZAMĚSTNAVATELŮM
- Výrazně ulehčí práci pracovníkům oddělení HR
- zajistí distribuci výplatnic, či dalších interních dokumentů každému zaměstnanci v elektronické podobě
- pouze jedním kliknutím zajistí přenos souborů všech výplatnic do aplikace, která zprocesuje automatické rozdělení na výplatnice pro jednotlivého zaměstnance, stejný postup je i při distribuci libovolných interních dokumentů adresně na každého zaměstnance
- umožní řízený přístup zaměstnanců do své schránky
- šetří náklady na tisk a distribuci výplatnic, či jiných dokumentů
ZAMĚSTNANCŮM
- pomocí hesla a ověřovacího kódu zajistí jednoduchý přístup k elektronické podobě výplatnic
- nastavit si automatické přeposílání výplatnice na soukromý mail
- archivovat si výplatnice v elektronické podobě
- neustálý přehled o aktuálních dokumentech vydaných zaměstnavatelem
TECHNICKÉ PARAMETRY
- webová aplikace založená na platformě ASP.NET
- šifrované připojení s několikanásobným zabezpečením
- systém využívá responzivní vzhled (mobily, notebooky …)
- softwarové nároky na straně klienta splňuje běžný počítač nebo chytrý mobilní telefon
- bez instalace na straně organizace
- jednoduché a intuitivní ovládání s přehledným vzhledem
NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY:
Je to složité?
Vůbec. K distribuci výplatnic a dokumentů Vám každý měsíc stačí pouze několik kliknutí a vše se poté automaticky rozdělí a zpřístupní Vašim zaměstnancům. Zbavíte se tak snadno tisku výplatnic a libovolných interních dokumentů, čímž ušetříte spoustu času.
A jak je to se správou emailové adresy?
Nenáročné. Pracovník HR nahraje do naší aplikace soubor, který chce rozeslat zaměstnancům a hotovo. Pro něj je to skutečně vše, co musí udělat. Žádná správa emailů není potřeba. Zaměstnanec při první návštěvě dostane přístup do Portálu zaměstnance a pak už záleží na jeho volbě, zda vůbec a kam bude chtít výplatnici přeposílat.
Máme zaměstnance, kteří nejsou moc zdatní při práci s počítačem, zvládnou to?
Ano, aplikaci jsme vytvořili tak, aby to zvládl skutečně každý. Žádné zbytečné záložky, okýnka, vše je přehledné a jednoduché.
Co když budeme potřebovat v aplikaci něco přizpůsobit?
To není žádný problém, jelikož je aplikace naším dílem, tak jsme ji ochotni v případě zájmu nakonfigurovat přímo pro potřeby Vaši společnost.
Chcete vidět, jak jednoduché to skutečně je?