Document management system
S postupujícím časem se v každé organizaci nahromadí velké množství dokumentů, které je nutno buď archivovat, nebo skartovat. Tím si pracovníci udrží přehled o dokumentech a současně zajistí i pracovní prostor. Objemy archivů rostou a zabírají stále více prostoru, přitom vyhledání požadovaného dokumentu je stále náročnější. Povinnost uchovávat ekonomické, výrobní nebo projektové dokumenty ukládá v některých případech zákon, ale často i stále se zpřísňující normy zajišťování jakosti. V průběhu času to znamená zpravidla obrovské množství papírů, které je třeba uskladnit, udržet v nich přehled a pořádek, zabezpečit je proti poškození, ale i proti neoprávněnému použití.
Systémy pro elektronickou archivaci a správu dokumentů
Firma HSI com dodává kompletní řešení elektronických archivačních systémů a systémů pro správu dokumentů. Použity jsou technologie e-ARSYS a eSD, vyvinuté firmou HSI com.Firma HSI com přispívá k prohloubení integrace informačních systémů svých zákazníků.
Systémy realizované na těchto platformách:
- zaručují okamžitý a individuální přístup uživatelů ke všem archivovaným dokumentům
- umožňují zpracovávat, spravovat a archivovat libovolné množství a libovolné typy dokumentů
- jsou určeny pro klasické papírové i elektronické dokumenty (MS Word, Excel, CAD projekty, obrázky, snímky …) nebo výstupy jiných aplikací (podnikové informační systémy)uchovávají každý dokument ve formě elektronického obrazu a informace o dokumentu v databázi identifikátorů
- jsou postaveny na architektuře klient – server,jsou modulární
- standardně podporují databáze ORACLE, MS SQL Server, MySQL, PstgreeSQL.
- se standardním rozhraním, otevřeným pro komunikaci s jinými informačními systémy
- rostou s požadavky uživatele
- splňují požadavky norem řady ISO 9000